Dostawa

Dokładamy wszelkich starań, by produkty zamówione w naszym sklepie dotarły do odbiorców jak najszybciej i w dogodnym terminie. W trosce o wygodę i zadowolenie naszych Klientów oferujemy szereg opcji odbioru i dostawy towaru.

Koszty dostawy

Odbiór osobisty
od 0 zł

Produkty zamówione w naszym sklepie internetowym możesz odebrać osobiście.  Znajdź nas tutaj. Wybór tej metody wymaga wcześniejszego kontaktu z dostawcą.

InPost
od 9,90 zł

Od wysyłki od nas do dotarcia do paczkomatu paczka podróżuje 1-2dni. Produkty zamówione w naszym sklepie możesz odebrać w wybranym paczkomacie InPost, dostępnym 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. Twoja przesyłka, którą kurier umieści w dedykowanej skrytce, będzie tam czekać 48 godzin. Po upływie tego czasu paczka trafi do najbliższego oddziału InPost. Paczkomaty obsługują przesyłki, których wymiary nie przekraczają gabarytu C: 39 x 36 x 62 cm, o wadze do 25 kg.

https://inpost.pl/sledzenie-przesylek

Obecnie zawieszona do odwołania

 

 
Dostawa Kurier GLS
 od 20.00zł

Produkty zamówione w naszym sklepie możesz otrzymać za pośrednictwem firmy kurierskiej.

https://gls-group.com/PL/pl/sledzenie-paczek

Przesyłki uszkodzone

Pamiętaj, by sprawdzić przesyłkę przed pokwitowaniem odbioru. Jeśli uszkodzenia zostaną zauważone po odebraniu paczki, zgłoś ten fakt firmie kurierskiej. Postępuj zgodnie z poniższymi wytycznymi, stosownie do zaistniałej sytuacji:

Paczka ma widoczne uszkodzenia na opakowaniu

  • uszkodzenie opakowania upoważnia Cię do otwarcia paczki w obecności kuriera,
  • uszkodzenia zgłoś, wpisując je w protokole szkody (dokument dostępny u kuriera).
Uszkodzona paczkadown-arrow.png
Spisz protokołu z kurierem
Pamiętaj!!! Nie odbieraj przesyłki uszkodzonej lub niekompletnej!

Paczka bez widocznych uszkodzeń została odebrana, a uszkodzona jest jej zawartość:

  • skontaktuj się z firmą kurierską
  • umów wizytę kuriera, w którego obecności spiszesz protokół szkody
Otwierasz paczkę
                              
Stwierdzasz uszkodzenie produkt
                               
Kontaktujesz się z firmą kurierską               
   
        Spisz protokół z kurierem
Pamiętaj!!! Kopia protokołu szkody jest bardzo istotny i stanowi  podstawę do dochodzenia odszkodowania w procesie reklamacyjnym

Czas realizacji zamówienia

Zamówienie przygotowywane jest zazwyczaj w przeciągu 24 h. Czas realizacji dotyczy samego kompletowania towaru oraz przekazania go do przewoźnika . Zamówienia nie są realizowane w soboty, niedziele i w czasie polskich świąt państwowych. Czas dostawy zależny jest od wybranego sposobu dostarczenia.

Warunki i uprawnienia

Nie ograniczamy żadnych uprawnień Kupującego, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami, a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi Kupującemu uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.