Zwrot towaru zakupionego przez konsumenta

Jeśli dokonałeś zakupu przez Internet, telefon lub e-mail – masz możliwość zwrotu produktu w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Całą procedurę zwrotu znajdziesz poniżej.

Pamiętaj!!! Zwrot dotyczy wyłącznie umów zawartych
na odległość przez konsumentów.

Jeśli chcesz dokonać zwrotu:

  • Możesz dokonać zwrotu w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
  • Zwrotu można dokonać z poziomu "Twoje konto"
  • Możesz również poinformować nas w dowolnej formie o chęci dokonania zwrotu produktów.
  • Zapakuj i prześlij do nas produkty.
  • Koszty przesyłki pozostają po Twojej stronie. Koszt zakupu zwrócimy w tej samej formie w jaki zapłaciłeś wcześniej.

W jakim przypadku nie możesz dokonać zwrotu towaru?

  • Jeśli produkt został przygotowany na Twoje życzenie (np. wykonanie nadruku indywidualnego).
  • Nie przyjmujemy otwartych produktów higienicznych.

Adres do wysyłki paczki ze zwrotem

Ponosisz bezpośrednie koszty zwrotu zakupionego towaru. Nie przyjmujemy więc przesyłek za pobraniem. Zwracany towar prześlij na poniższy adres.

Zakład Produkcyjno Handlowy Eko-Pak 
ul. Puszkina 25
42-605 Tarnowskie Góry

Reklamacja towaru zakupionego 

Sprzedawca odpowiada wobec Kupującego za wady sprzedanego Towaru. Reklamacje z tytułu niezgodności Towaru z umową sprzedaży prosimy  składać pisemnie na adres Sprzedawcy lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Jednocześnie prosimy o zwrot towaru wraz z dowodem zakupu (specyfikacja/paragon lub faktura) bądź jego kserokopii lub przedstawić jakikolwiek dowód zawarcia transakcji, oraz dokładnym opisem przyczyny reklamacji na adres: Covart , Biuro Handlu, ul. Puszkina 25, 42-605 Tarnowskie Góry.

Odbiór :

  • Umówimy i wyślemy kuriera, który odbierze od Ciebie reklamowany towar.

Ekspertyza:

  • Specjalistyczny zespół przeprowadzi oględziny i badanie produktu. 

Decyzja:

  •  W ciągu 14 dni nastąpi wydanie decyzji, o której poinformujemy Cię mailowo, na piśmie lub telefonicznie.

Decyzja pozytywna:

  • decydujesz się na wymianę towaru na nowy, oczekuj jego przesyłki w ciągu 2-3 dni roboczych
  • Decydujesz się na zwrot środków finansowych, otrzymasz je na wskazane konto

Decyzja negatywna:

  • utylizacja - masz do wyboru zniszczenie produktu w naszej firmie
  • zwrot - dokonamy zwrotu towaru do reklamującego,  za który nie poniesiesz żadnych kosztów

Warunki i uprawnienia

Nie ograniczamy żadnych uprawnień Kupującego, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami, a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi Kupującemu uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.

Bez względu na wynik reklamacji jakościowej, nie ponosisz żadnych kosztów transportowych i badania wykonanych przez specjalistyczny punkt obsługi reklamacyjnej.